№2 хаттама
«Родионовка негізгі мектебінің» ҚМУ Қамқоршылар кеңесінің отырысы
Күні: 15/05/2019
Қатысқандар: Х.А. - Директор, Қамқоршылар Кеңесінің мүшелері-9
Күн тәртібі.
1. Ұйым басшысының 2019 жылдың бірінші жартыжылдығы бойынша есебі
5. 5-шi тоқсанды ұйымдастыру
3. Соңғы қоңырауды өткізу туралы.
Күн тәртібіндегі бірінші мәселе бойынша мектеп директоры Мотужок Надежда Александровна сөз сөйледі
2019 жылдың бірінші жарты жылдығында «Родионовка негізгі мектебінің» жетекшісі
2019 жылдың бірінші жартысында мектептің жұмысы «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына және басқа нормативтік актілерге сәйкес білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға бағытталған. Мектеп педагогикалық ұжымы «C O C O-ге ауысқан кезде білім сапасын көтеру» тақырыбында жұмыс жасайды.
Оқу жылының басында команда алдына қойылған міндеттер ойдағыдай іске асырылуда. Студенттерді оқыту деңгейін сақтау және жетілдіру бойынша сынып мұғалімдерінің үйлестіруші рөлі жақсарды. Балалармен күшейтілген жұмыс. Түрлі педагогикалық технологияларды зерттеу бағытында жұмыс жүргізілуде, жаңа пішіндегі курстарын аяқтаған мұғалімдер саны артты.
Мектеп 2018-2019 оқу жылының ҚР БжҒМ бұйрығымен бекітілген типтік оқу жоспарларына сәйкес құрастырылған және 2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасында орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы оқу-әдістемелік хатқа сәйкес дайындалған 2018-2019 оқу жылының мектеп бағдарламасының негізінде жұмыс істейді. «. Оқу жоспарын құрастыру кезінде сабақтар мен сабақтардың сабақтастығы, пәндік циклдар мен жеке тақырыптар арасындағы тепе-теңдік байқалды.
Оқу сағаттары: 0-9 сыныптардағы 5 күндік жұмыс аптасы. Оқушыларды аттестациялау тоқсан сайынғы және СОӨЖ нәтижелерімен жүзеге асырылады. 1-сыныпта, жылдың 1-ші жартысында оқытудың сапасыз жүйесі болды. Мектептің білім беру бағдарламалары мен оқу жоспары мектептің функциясын қамтамасыз етеді - жалпы орта білім беруді қамтамасыз ету және оқу процесінде баланы дамыту. Бұл мақсаттарға жетудің негізгі шарты - әрбір баланың өз білімін және қабілеттерін ескере отырып, әрбір оқу сабағына қосу.
Оқу үрдісін жылдың бірінші жартысында ұйымдастыру келесі бағыттар бойынша іске асырылды: Білім туралы заңның орындалуы. Әмбебап білім беруді ұйымдастыру.
Оқу орыс тілінде жүргізілді.
04.04.2014ж. №14004474 мемлекеттік лицензия бар. бастауыш және негізгі орта білім бағдарламалары бойынша білім беру қызметін жүзеге асыру үшін оқу жылының басында 1-8 сынып оқушыларының 45-і мектепке қабылданды
(6 сыныптық топ) және мектепке дейінгі тәрбие 1 сынып (7 бала). 1-ші жартыжылдықтың соңында - 43/7 оқушылар.
«Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мектеп азаматтардың қолжетімді тегін, мектепке дейінгі, бастауыш және негізгі орта білім алуға құқығын жүзеге асырады.
Оқу процесіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттері мектеп жарғысында, студенттер үшін мінез-құлық ережелерінде көрініс табады. Жылдың бірінші жартысында мектеп әкімшілігінің оқушылары, әлеуметтік педагогтар мен сынып мұғалімдерінің сабаққа қатысуы бақыланды, бұл арнайы сабаққа қатысу парақтарында жазылды.
Мектепте 10 мұғалім жұмыс істейді, олардың 7-і жоғары педагогикалық, 3-і орта арнайы педагогикалық білімі бар. Біліктілікті жаңарту курстарына 8 мұғалім қатысты.
Мектепте 15 жыл жұмыс тәжірибесі бар оқытушылар жұмыс істейді - 5, 20 жылдан астам - 5 мұғалім. Мектеп-жас мамандар -1.
1 мұғалім жаңа модификациядағы деңгей курсын аяқтады
Деңгейін аяқтаған мұғалімдердің жалпы саны 10% құрайды.
Мектеп жұмысының нәтижесі: 100%, білім сапасы - 44%.
2 үздік оқушы, біреуі «төрт», 5-і «Жақсы» - біреуі «үштігімен».
Жылдың бірінші жартысын талдау негізінде, жылдың екінші жартысында:
1. ВОУД тізіміне енгізілген пәндерді оқыту деңгейін мониторингілеу жұмыстарын жалғастыру;
2. 2-ші жарты жылдық жоспарына сәйкес әкімшілік сабақтарына баруды жалғастыру;
3. Білім беру сапасын жоғарылату және академиялық қабілетсіздікті болдырмау мақсатында оқушыларға көп деңгейлі білім беруді ұйымдастыру бойынша жұмысты жалғастыру үшін жұмыссыз нашар студенттермен жұмысты жандандыру, балалар түрлі жарыстарға қатысты:
Бақылаудың нәтижесі пән мұғалімдерінің оқытуға деген оң көзқарас қалыптастыру, сапасыз білім алушылар арасында сапалы білім алу қанағаттанарлық деңгейде екенін растайды. Төмен деңгейде жұмыс істейтін студенттерге көмек көрсетуге бағытталған жұмыс аудиторияда да, сыныпта да жүргізіледі, бірақ бұл жұмыстың нысандары мен әдістері бірдей, негізінен қосымша сыныптарға қысқартылады. Нашар жұмыс жасайтын оқушылардың біліміндегі кемшіліктерді жою үшін олар сыныпта және сағат тілінде жұмыс істеудің әртүрлі формалары мен әдістерін пайдаланады, жүйеде және сабақтың барлық сатыларында әлсіз студенттермен жұмыс істемейді.
Мектеп спорттық массасы. 7 қыркүйекте барлық сыныптар қатысқан Денсаулық күні болды. 26 қыркүйекте 1-8 сынып оқушылары арасында «Алтын күз» кеші өтті. Қазан айында 7-8 сынып оқушылары футболдан жарыс бойынша 3-ші орынды иеленді.
Мектептегі ата-аналармен жұмыс істеудің негізгі түрлері:
ата-аналар жиналысы (сынып, мектеп) ашық есіктер, жәрмеңкелер, сынып жетекшілерінің ата-аналарымен және мектеп әкімшіліктерімен жеке сөйлесу. Жұмыстар «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, «Неке және отбасы туралы» Заңы, «Кәмелетке толмағандар арасындағы кәмелетке толмаған құқық бұзушылықтардың алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, сондай-ақ Мектеп Жарғысы, Қамқоршылық Кеңес туралы ереже негізінде жүзеге асырылды.
Жылдың бірінші жартыжылдығында 2 мектеп кеңесте ата-аналар жиналыстары өткізілді: қазан - 1-8 сыныптарда ұйымдық және ата-аналық кездесулер. Ата-аналар жиналыстары сынып жетекшілерінің жақсы жұмысын көрсетті .. Өте маңызды және
8-сынып оқушыларының ата-аналарының кездесуі мектепке ата-аналардың одан әрі білім алуына жол ашады, сондай-ақ ата-аналармен жұмыс істеудің табысты формаларының бірі ретінде сынып мұғалімдері мен әкімшіліктерімен әңгімелесуге болады. Осындай әңгімелесу барысында мұғалім мен әкімшілік отбасындағы микроклиматпен танысып, ата-аналардың алаңдаушылықтарын талқылауға мүмкіндік алады.
Ата-аналармен бірге түрлі мерекелер (Денсаулық күні, Отбасы күні, Жаңа жыл, Мектеп жәрмеңкесі) өткізілді.
Жылдың екінші жартысында бұл жұмысты күшейту қажет. Бүгінгі қоғамдық тыңдаулардың басты мақсаттарының бірі жас ұрпақтың азаматтықты және әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыруда ата-аналардың рөлін арттыру болып табылады.
Жылдың екінші жартысына арналған тапсырмалар
1. ВОУД-қа оқушыларды дайындау жүйесін жетілдіруді жалғастырыңыз.
2. Оқушылардың білім сапасын 50% -ға дейін арттыру.
3. Үздік тәжірибелерді бөлісу үшін мұғалімдердің жұмысын ынталандыру.
4. Ұйымдастыру, пәндік олимпиадалар, түрлі жарыстар мен байқаулар, оқушылардың өзін-өзі басқару органдарының жұмысы арқылы мектепте шығармашылық атмосфераны құру.
5. Мектеп мұғалімдерін оқытуға бағытталған тақырыптық педовоздар мен семинарлар өткізу.
6. Мектептің оқу үдерісінде ата-аналар қауымдастығының рөлін күшейту және ата-аналардың мектеп басқаруындағы құқықтарын жүзеге асыру жөніндегі жұмысты жүргізу.
Шешім: КММ бастауыш мектебінің жұмысы қанағаттанарлық.
Күн тәртібінің 2 тармағы қарастырылды: 5-ші еңбек тоқсанын ұйымдастыру Мектеп оқушылары үшін жазғы демалысты ұйымдастыру және жазғы практиканы 5-8 сыныптарда өткізу жоспары берілді, сонымен қатар жазғы кезеңде аула клубтарының жұмысы және мектепте лингвистикалық мектеп ұйымдастырылды.
Шешілді: 5-шi тоқсанды ұйымдастыру жоспарын бекiту.
Одан кейін мектепте соңғы қоңырауды өткізу мәселесі қарастырылды.
«Родионовка НМ» КММ Қамқоршылық Кеңесінің Төрағасы
Ахметова Ж Ж ---
Хатшы Вальдер О.Н. -